Üzleti tippek

Többmilliárdos kampányt indított a Magyar Turizmus Rt.

Az idén a fővárosi ötcsillagos szállodáknak nemcsak az átlagárai, hanem a kihasználtsági mutatói is csökkennek, miközben a következő hónapokban újabb luxushotel nyílik. A Magyar Turizmus Rt. (MT) rendkívüli külföldi kampánnyal próbálja Budapestre vonzani a fizetőképes vendégeket.

Az MT Rt. idei 9 milliárd forintos költségvetéséből 7 milliárdot fordít marketingfeladatai finaszírozására. A külföldi beutaztatópiacokon differenciált módon jelenik meg a magyar kínálat. A társaság külképviseletei, az adott piac igényeihez igazodva, önálló marketingerv szerint dolgoznak.

Ugyanezt szolgálja a “Budapest-kampány”, amit a Budapesti Turisztikai Kht.-val közösen több országban is folytatnak, valmint a visegrádi országok közös fellépése az USA-ban, Japánban, illetve Brazíliában – nyilatkozta Galla Gábor az MT Rt. vezérigazgatója.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.