A Népszava információi szerint a CBA üzletlánc fogja hamarosan árusítani az Usztics Mátyás nevéhez fűződő Magor-termékeket. A “Szeretem, mert Magor!”-mozgalom célkitűzése, hogy megőrizze a magyar értékeket és támogassa a hazai kereskedőket, kis- és középvállalkozókat. Érdekesség, hogy a kizárólag “tiszta magyar” termékek listáján a nem éppen magyaros hangzású Kinder-tojás is szerepel.
Az Usztics Mátyás színművész és Dömötör Pál közgazdász által megálmodott Magor-mozgalom a magyar termékek védelmét tartja elsődleges feladatának. A hamarosan forgalomba kerülő Magor-termékek két fő csoportja: a védjeggyel ellátott áruk (borok, húsáruk stb.), illetve a Magor márkatermékek, amelyek az üzeltláncok gazdaságos egyencsomagolásaiból (tej, zsebkendő stb.) merítik az ötletet. Érdekesség, hogy a mozgalom által közzétett kezdeti terméklistán a borok, pálinkák, rizses csokoládék, bonbonok és tészták mellett a nem éppen magyaros nevű Kinder-tojás is szerepel.
Az elmúlt időszakban több a Magorhoz hasonló kezdeményezés is volt, emlékezetes Orbán Viktor azon felhívása, amelyben a hazai, kódszámuk szerint “599”-es termékek vásárlására buzdított. Uszticsék elképzelése szerint a Magor-termékeket csakis tisztán magyar cégek forgalmazhatnák. Ennek, úgy tűnik, tökéletesen megfelelt a “Közért”-hálózatból kialakult CBA üzletlánc, amellyel információink szerint a Magor-mozgalom már szerződést is kötött. Szerettük volna a részletekről megkérdezni a CBA vezetőségét is, ám az igazgatóság épp külföldön tartózkodott, az illetékesek pedig többszöri megkeresésünkre is utolérhetetlennek bizonyultak.
Novák Katalin Spanyolországban került elő egy andalúziai ezredessel
Az Andalúziai Királyi Lovasiskolában fényképezkedett lovakkal és egy magas rangú spanyol katonatiszttel.