Üzleti tippek

Belföldi kampány a turizmus népszerűsítésére

A Magyar Turizmus Rt. (MT Rt.) május elsejével kampányt indított a belföldi turizmus népszerűsítésére. Ennek keretében július elsejéig az ország 400 pontján óriásplakátot helyzetek el a magyarországi nyaralásokról.

Az MT Rt. közleményében arról tájékoztatta az MTI-t, hogy a plakátok a főváros legforgalmasabb csomópontjaiban és metró-lejáróiban, illetve 220 vidéki helyszínen – elsősorban a megyeszékhelyeken és a fő közlekedési útvonalak mentén – láthatók. A közlemény szerint a plakátakciót május közepétől kuponos sajtóhirdetések egészítik ki, amelyek segítségével ingyenesen rendelhetők meg az MT Rt. legújabb kiadványai. Ezek négy kötetben tartalmaznak konkrét ajánlatokat a fiatalok, idősek és a gyermekes családok részére.

Az akció összköltsége mintegy 50 millió forint, amelyből a plakátok gyártása és elhelyezése csaknem 34 millió forintot tett ki. A kampányt támogatja az az együttműködés, amelyet 17 újsággal – napilapokkal, magazinokkal és idegen nyelvű lapokkal – alakított ki az MT Rt. Az éves megállapodások keretében a turisztikai témájú PR cikkek mellett a hazai szolgáltatók kedvezményes áron helyezhetik el hirdetéseiket.

A közlemény szerint az idegenforgalmi főszezon előtt az elektronikus médiumokban is fokozta jelenlétét az MT Rt. A balatoni üdüléseket hirdető rövid reklámfilmekkel az esti híradó előtt találkozhatnak az MTV2 nézői, emellett minden reggel turisztikai programajánló műsorral jelentkezik a Nap-Kelte.

Az MT Rt. kezdeményezésére országos és budapesti rádióállomások – így a Petőfi Rádió és az Info Rádió – is kiemelten foglalkoznak a belföldi turizmusban rejlő lehetőségekkel.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik