Pénzügy
nemzeti konzultáció (Array)

Nettó 300 millióba került valami

Ember Zoltán
Ember Zoltán

újságíró. 2015. 06. 23. 12:51

Egyedüli ajánlattevőként a HG 360 Reklámügynökség Kft. nyerte a nemzeti konzultáció elősegítését célzó kommunikációs kampány médiavásárlási és call-center szolgáltatási feladataira kiírt, nettó 300 millió forintos keretösszegű tendert - az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

A hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzés ajánlatkérője a Miniszterelnökség volt. Az eljárást lezáró döntés meghozatalának időpontja május 21 volt, de az eredmény csak most jelent meg.

A nyertes feladata a teljes körű médiatervezési és vásárlási feladatok ellátása. Ennek keretében nyomtatott, online, közösségi médiabeli, valamint televíziós és rádiós hirdetéseket kell közzétennie. Az outdoor eszközök között pedig ott szerepelnek az óriásplakátok is. Minden esetben a nyertes feladata a hirdetés legyártása is.

A teljes körű call-center szolgáltatások körébe tartoznak az automata és személyes hívások, valamint az SMS-küldések.

A céginformáció adatai szerint a nyertes cég tulajdonosa az Epicure Events Kft., ez utóbbi pedig a Hamu és Gyémánt Kft. tulajdonában van. A Hamu és Gyémánt Kft. pedig egy magánszemély, valamint HGY Invest Kft. tulajdona. Utóbbi cégnek vezetője és résztulajdonosa Csetényi Csaba, Rogán Antal pasaparki szomszédja. A céghez csak úgy dőlnek a közpénzek az elmúlt években.

Kovács Zoltán kormányszóvivő június 3-án közölte, hogy a június végéig tartó, nyomtatott és elektronikus médiumokban is megjelenő kampány összköltsége nettó 300 millió forint.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Farkas Norbert / 24.hu
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.