A hallgatók egyetemi éveik során számos szolgáltatást és terméket vásárolnak, mindennapjaikban sok-sok alapvető üzleti döntést hoznak. Önállósulásuk és felnőtté válásuk velejárója a bankszámlavezetés, a diákhitel-igénylés, a pénzintézeti szolgáltatások igénybevétele, a biztosításkötés, a magánnyugdíj-pénztári belépés, a nyelvtanulás, a külföldi tanulmányok.
A Focus Corvinus Börze – üzleti szolgáltatások egyetemistáknak elnevezésű rendezvénynek éppen az a célja, hogy a hallgatókhoz közel vigye mindazokat a szolgáltatásokat, termékeket, amelyek egyetemista létük mindennapjait könnyítik meg.
A rendezvény további törekvése, hogy teret adjanak az üzleti partnerek évről évre visszatérő kérésének, hogy kitelepüléssel, helyszíni szolgáltatással és értékesítéssel érhessék el célcsoportjukat, az egyetemistákat.
A rendezvényen várhatóan húsz kiállító képviselteti magát, s különlegessége, hogy az egyetem évente csak egyszer nyújt lehetőséget arra, hogy a vállalatok, intézmények elérjék üzleti ajánlataikkal a több mint 17 ezres hallgatóságot, és a döntően 18-25 éves korosztályt értékesítési és marketing célcsoportnak tekintsék.