Pénzügy

Európa legjobbjai között a magyar hallgatók

Magyar főiskolásokból álló csapat ért el harmadik helyezést az európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régióban a Google online marketingversenyén. A feladat egy kisvállalkozás internetes hirdetési kampányának kialakítása volt. 47 ország 1650 csapata nevezett be, ebből csaknem hatszázan Európából.

A magyar csapat mind a négy tagja keresőmarketinget tanul a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján, és egy számítógép-kölcsönzéssel foglalkozó családi vállalkozás honlapjának az online marketingkampányával neveztek be a versenyre.

A szervezők célja az volt, hogy lehetőséget adjanak a diákoknak az elméleti tudásuk kipróbálására, a gyakorlati megmérettetésre. „Eredetileg arra gondoltunk, hogy csak kétszáz csapat vesz részt a versenyen, ekkora érdeklődésre nem számítottunk. Érdekes, hogy csak Magyarországról több mint 150 csapat nevezett, megelőzve több nyugat-európai országot” – mondta Peresztegi Zoltán, a cég hazai képviselője az eredményhirdetésen.

A „világbajnok” egy ausztrál csapat lett a Nyugat-Ausztráliai Egyetemről. Ők egy helyi falmászóterem honlapját hirdették. Az EMEA régió első helyezettje, a Berni Egyetem csapata egy svájci utazási iroda kampányát vitte sikerre, az amerikaiak közül pedig a Pennsylvaniai Egyetem hallgatói nyertek egy turisztikai weboldallal. Az ázsiai és Csendes-óceáni régió győztesei Ausztráliai Üzleti Szakiskolában tanulnak, és egy pékséget népszerűsítettek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik