Gazdaság

Új italokkal rukkol ki a Borsodi

Vajda János / MTI
Vajda János / MTI

A Borsodi Sörgyár közölte, bevezeti első hard seltzerét a hazai piacon – a WAI Momentet. A hard seltzer gyümölcsös ízesítésű alkoholos ital, amit nem sokára három különböző ízben kínálnak: lime és menta, eper és áfonya, valamint mangó, papaya és ananász ízesítésben.

Az új termékek alkoholtartalma 4 százalékos, a sörgyár szerint természetes gyümölcsaromával ízesített italkülönlegességekről van szó, melyek nem tartalmaznak mesterséges színezéket, tartósítószereket. Az új termékek a sörhöz hasonlóan készülnek, azzal a különbséggel, hogy a fermentált almaalapot szén-dioxiddal és természetes ízesítőkkel dúsítják.

Kiemelték még, hogy a Molson Coors Beverage Company új itala 99 kalóriát tartalmaz dobozonként. Fiatalabb, városi környezetben élő felnőtteknek ajánlják.

Azt is írják, hogy a hard seltzer az egyik legnépszerűbb újfajta ital a világon, folyamatos növekedést produkálva az amerikai piacon. A fent ismertetett új termékeket egyidőben mutatják be a közép- és kelet-európai régió fogyasztóinak, és hamarosan elérhető lesz Magyarországon is.

Kiemelt kép: Munkás dolgozik a a futószalag mellett a Borsodi Sörgyárban, 2012-ben. 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik