Vajda János / MTI
Gazdaság

Új italokkal rukkol ki a Borsodi

A Borsodi Sörgyár közölte, bevezeti első hard seltzerét a hazai piacon – a WAI Momentet. A hard seltzer gyümölcsös ízesítésű alkoholos ital, amit nem sokára három különböző ízben kínálnak: lime és menta, eper és áfonya, valamint mangó, papaya és ananász ízesítésben.

Az új termékek alkoholtartalma 4 százalékos, a sörgyár szerint természetes gyümölcsaromával ízesített italkülönlegességekről van szó, melyek nem tartalmaznak mesterséges színezéket, tartósítószereket. Az új termékek a sörhöz hasonlóan készülnek, azzal a különbséggel, hogy a fermentált almaalapot szén-dioxiddal és természetes ízesítőkkel dúsítják.

Kiemelték még, hogy a Molson Coors Beverage Company új itala 99 kalóriát tartalmaz dobozonként. Fiatalabb, városi környezetben élő felnőtteknek ajánlják.

Azt is írják, hogy a hard seltzer az egyik legnépszerűbb újfajta ital a világon, folyamatos növekedést produkálva az amerikai piacon. A fent ismertetett új termékeket egyidőben mutatják be a közép- és kelet-európai régió fogyasztóinak, és hamarosan elérhető lesz Magyarországon is.

Kiemelt kép: Munkás dolgozik a a futószalag mellett a Borsodi Sörgyárban, 2012-ben. 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.