Gazdaság

Egy perc alatt adták el az összes emberi vérrel reklámozott Sátáncipőt, a Nike perel

MSCHF
MSCHF

A Nike hétfőn pert indított egy New York-i székhelyű céggel szemben, amely a Nike egyik modelljét felhasználva dobta piacra a Sátán cipője névre keresztelt termékét.

MSCHF Product Studio Inc. Lil Nas X rapperrel együttműködve az Air Max egyik változatából gyártotta le a Sátáncipőt, amelynek minden darabjának talpába olyan piros tintát töltöttek, amelybe állítólag egy csepp emberi vért is belekevertek.

A Nike a New York-i szövetségi bíróságon közölte, hogy a fekete-piros, ördög témájú cipőkkel az MSCHF megsértette a védjegyét: a cipőket a Nike jóváhagyása és engedélye nélkül gyártották, a vállalat „semmilyen módon nem kapcsolódott ehhez a projekthez”. A Reuters szerint a kereset csak a cég ellen szól, Lil Nas X-et nem vonták be az eljárásba.

Több sajtóorgánum arról számolt be, hogy a 666 darabos, limitált szériában piacra dobott cipő kevesebb mint egy perc alatt fogyott el az 1018 dolláros ár ellenére.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik