Gazdaság

1,5 milliárd dollárt buktak egy ostobácska karácsonyi reklám miatt

Korábban a témában:

Nemrég mi is beszámoltunk a Peloton komoly ellenérzéseket kiváltott karácsonyi reklámjáról, amelyben a hirdetés dramaturgiája szerint a feleség egy Peloton szobabiciklit kap férjétől.

Szexista karácsonyi reklám verte ki a biztosítékot Amerikában
Sokan kritizálják a 600 ezer forintos eszköz hirdetését.

A BusinessInsider szerint a botránynak már tőzsdei következményei is vannak: a Peloton részvényei három nap alatt 15 százalékot estek. A lap megfogalmazása szerint a vásárlói érzelmek komoly árfolyamingadozást okoztak,

a zuhanás eddig 1,5 milliárd dollár kiesést jelent a cég kapitalizációjában. 

A Peloton 2000 dolláros, tehát körülbelül 600 ezer forintos eszköze egy olyan szobabicikli, amelyhez tartozik egy érintőképernyő, és amelyen — előfizetés után — online lehet követni élő edzéseket.

Kiemelt kép: YouTube/Peloton

Ajánlott videó mutasd mind

„Nem tudtam a gyermekemet emberi lénynek tekinteni”

A boszniai háborúban több tízezer nőt, lánygyermeket erőszakoltak meg többségben szerb katonák. Az erőszakból fogant gyerekek száma 2-4 ezer közé tehető. A mára már felnőtt gyermekek és szüleik azért harcolnak, hogy ismerjék el őket háborús áldozatként.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.