Gazdaság

1,5 milliárd dollárt buktak egy ostobácska karácsonyi reklám miatt

Nemrég mi is beszámoltunk a Peloton komoly ellenérzéseket kiváltott karácsonyi reklámjáról, amelyben a hirdetés dramaturgiája szerint a feleség egy Peloton szobabiciklit kap férjétől.

Szexista karácsonyi reklám verte ki a biztosítékot Amerikában
Sokan kritizálják a 600 ezer forintos eszköz hirdetését.

A BusinessInsider szerint a botránynak már tőzsdei következményei is vannak: a Peloton részvényei három nap alatt 15 százalékot estek. A lap megfogalmazása szerint a vásárlói érzelmek komoly árfolyamingadozást okoztak,

a zuhanás eddig 1,5 milliárd dollár kiesést jelent a cég kapitalizációjában. 

A Peloton 2000 dolláros, tehát körülbelül 600 ezer forintos eszköze egy olyan szobabicikli, amelyhez tartozik egy érintőképernyő, és amelyen — előfizetés után — online lehet követni élő edzéseket.

Kiemelt kép: YouTube/Peloton

Ajánlott videó

Olvasói sztorik