Gazdaság

A muszlimok és a tescós pulykák összekapcsolását nem mindenki tudta lenyelni

Spirk József
Spirk József

újságíró. 2017. 11. 15. 14:08

Beszólásokat, sőt több bojkott-fenyegetést is kapott a Tesco Nagy-Britanniában, miután a múlt héten bemutatták a cég új karácsonyi televíziós reklámkampányát.

A cég kampánya azt igyekezett sugallni, hogy Nagy-Britannia lakói számára nagy, közös ünnep a karácsony, ez azonban sokak számára nem tűnt elfogadható üzenetnek.

A reklámfilm középpontjában az ünnepi pulykasütés és a karácsonyi készülődés állt, de a szerepeltetett családok között feltűntek muszlimok is.

A Guardian szerdán azt írta, hogy a közösségi médiában rosszul sült el a kampány fogadtatása. Volt, aki azt írta, hogy Tesco egyenesen kitörölte a karácsonyt az ünnepek sorából. Mások visszatetszőnek minősítették, és azzal fenyegetőztek, hogy soha többé nem vásárolnak a cég üzleteiben.

A Tesco a negatív reakciók ellenére a reklám szellemiségéhez hasonló közleményt adott ki, amelyben azt írta, hogy ezen a karácsonyon is mindenkit szívesen látnak az üzletekben, és büszkék arra, hogy a vásárlóik számos különféle módon jönnek össze az ünnepen.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

THE ASSASSINATION OF GIANNI VERSACE: AMERICAN CRIME STORY "The Man Who Would Be Vogue" Episode 1 (Airs Wednesday. January 17, 10:00 p.m. e/p) -- Pictured: Edgar Ramirez as Gianni Versace. CR: Jeff Daly/FX
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.