Gazdaság

A muszlimok és a tescós pulykák összekapcsolását nem mindenki tudta lenyelni

Beszólásokat, sőt több bojkott-fenyegetést is kapott a Tesco Nagy-Britanniában, miután a múlt héten bemutatták a cég új karácsonyi televíziós reklámkampányát.

A cég kampánya azt igyekezett sugallni, hogy Nagy-Britannia lakói számára nagy, közös ünnep a karácsony, ez azonban sokak számára nem tűnt elfogadható üzenetnek.

A reklámfilm középpontjában az ünnepi pulykasütés és a karácsonyi készülődés állt, de a szerepeltetett családok között feltűntek muszlimok is.

A Guardian szerdán azt írta, hogy a közösségi médiában rosszul sült el a kampány fogadtatása. Volt, aki azt írta, hogy Tesco egyenesen kitörölte a karácsonyt az ünnepek sorából. Mások visszatetszőnek minősítették, és azzal fenyegetőztek, hogy soha többé nem vásárolnak a cég üzleteiben.

A Tesco a negatív reakciók ellenére a reklám szellemiségéhez hasonló közleményt adott ki, amelyben azt írta, hogy ezen a karácsonyon is mindenkit szívesen látnak az üzletekben, és büszkék arra, hogy a vásárlóik számos különféle módon jönnek össze az ünnepen.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik