Gazdaság

Egy beszámoló, amit látnod kell a webshopod beindítása előtt

A Csinimami.hu alapítóját, Polgár Krisztinát kérdeztük arról, hogyan vágott bele a webshopjába és mik a tapasztalatai az ügymenettel kapcsolatban. Sok a feladat és nem szabad az azonnali sikerben hinni, ez tényleg csak a kitartóbbak terepe. Hasznos gyakorlati tanácsok.

Mivel 4-ből 3 magyar hetente használja az internetet, sőt, minden második magyar naponta intenzíven internetezik, ezért nem csoda, hogy nagyon elterjedek az online boltok, úgynevezett webshopok. A hazai piac koncentrált, ugyanis a megrendelések 47 százaléka a legnagyobb 30 webshop oldalán történik.

A fennmaradó 53 százalékon pedig elképesztő mennyiségű, több ezer weboldal osztozik. Ma már bárki indíthat pár hónap alatt egy saját internetes áruházat. Ez így elsőre egyszerűnek hangzik, de be kell látni, hogy nem az. Főleg ha az ember otthonról, egyszemélyes üzletként tekint a projektre. Kitartó munka árán, és nem azonnal, hanem hosszú távon térül meg a befektetett szellemi, anyagi, időbeli, technológiai tőke. A webshop indítás tapasztalatairól kérdeztük a Csinimami.hu online kismama ruha webshop alapító ügyvezetőjét, Polgár Krisztinát, aki nulláról építette fel a saját márkáját.

 

 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik