Gazdaság
Reklamado(960x640).jpg (Array)

Elvileg újra be lehet szedni a reklámadót

Érvényét veszítette az európai uniós versenyhatóság márciusban hozott felfüggesztő határozata, így nincs többé akadálya annak, hogy Magyarországon ismét beszedjék a reklámadót.

Korábban a témában:

A Népszabadság írása szerint bár a bizottság még vizsgálja, hogy a 2014 júniusában bevezetett reklámadó megfelel-e az uniós állami támogatási szabályoknak, de a progresszív adókulcs május végi eltörlésével érvényét vesztette az uniós versenyhatóság rendelkezése, amely hatályon kívül helyezte az egész törvény végrehajtását.

A lap pontosan meg nem nevezett brüsszeli forrásokra hivatkozva úgy értesült, a bizottság hamarosan lezárja a még folyamatban lévő vizsgálatát is, miután a parlament által módosított jogszabály jórészt megfelel Brüsszel elvárásainak.

A lap emlékeztetett arra: az eredeti javaslat szerint a hirdetési árbevételen alapuló adó progresszív volt. Az 1, 10, 20, 30 és 50 százalékos kulcsokat május végén a parlament 5,3 százalékra változtatta.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.