life's too short 05 (Array)
Gazdaság

Ilyen egy zseniális reklámkampány

Az igazán kreatív alkotások időtlenek, több évvel a megszületésük után is pontosan úgy hatnak, mint akkor. Az alábbi német állásportál kampánya például 2006-ban készült, de ma is nagyon hatásos.

Egy német online állásportál kreatív hirdetési kampányt indított, hogy felpörgessék a látogatottságukat. Utcai automatákat fóliáztak le életnagyságú fotókkal, hogy úgy tűnjön: a gépekben emberek dolgoznak. A kampány szlogenje: „Az élet túl rövid a rossz melóhoz”. Főként ATM-eket, fotóautomatákat, kávé- és üdítőital automatákat, benzinkutakat, mosodákat, csokikiadó automatákat, vidámparki dodzsemeket dekoráltak. A látvány nagyon élethű. Mutatjuk.

 

 

 

 

A kampányt a Jobsintown.de rendelte meg, a kreatív ügynökség a Scholz & Friends Berlin volt. A cikk forrása innen van.

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.