Gazdaság

Könyvkiadásban erősít a Central Médiacsoport

A médiavállalat megvásárolta az Animus Kiadó üzletrészének 50 százalékát, amivel eddig is erős könyvpiaci jelenlétét kívánja tovább bővíteni.

A Central Médiacsoport 2003 óta foglalkozik könyvkiadással, a cég kiadványai háromszor kapták meg a szakma legrangosabb elismerését, a Szép Magyar Könyv-díjat. Az Animus Kiadó megvásárlásával ezt a sikeres üzletágat kívánják tovább erősíteni.

Az Animus Kiadó 1991-es alapítása óta Magyarország egyik legstabilabban működő könyvkiadója; többek közt olyan sorozatokkal vált ismertté, mint a Kisokos zsebnyelvkönyvek, de az igazi sikert a Harry Potter-regények, illetve a nagy népszerűségnek örvendő skandináv krimik (köztük a Millennium-trilógia és Jo Nesbo művei) kiadása hozta meg számukra.

A két kiadó tevékenysége szervesen kiegészíti majd egymást, hisz míg a Central elsősorban az igényes és szép kivitelű ismeretterjesztő és mesekönyvekkel, addig az Animus Kiadó nagyrészt fikciós könyvekkel, bestsellerekkel van jelen a piacon. A tulajdonrész megvásárlását követően az Animus Kiadó továbbra is függetlenül, saját nevét megtartva, a már kialakult portfólióját továbbépítve jelenteti majd meg könyveit, nyomtatott és online portfóliónk teljes támogatását élvezve.” – nyilatkozta Varga Zoltán, a Central Médiacsoport Zrt. tulajdonos-vezérigazgatója.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik