A televízió a legnagyobb vesztes

A legtöbbet továbbra is a televízióknál költenek reklámra; komoly növekedést mértek a rádióknál.

A hirdetési bevételek tekintetében továbbra is a televíziók a legnagyobb vesztesei a válságnak: 6 százalékkal kevesebb hirdetési bevételük volt 2013-ban, mint 2012-ben. De még mindig a tévécsatornákra költik a legtöbbet a reklámozók.

A nyomtatott lapok 20 százalékot visznek a tortából, de a legérdekesebb, hogy – követve a nemzetközi trendeket – az internetes hirdetésekre még ennél is többet költenek, így az idén először nálunk is sikerült az internetnek maga mögé utasítania a nyomtatott sajtót. László Pál nézett a számok mögé.

Tartsanak velünk minden este 7-től a STORY4-en!

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.