Gazdaság

Túl van a mélyponton a rendezvénypiac

Túl van a 2010-es mélypontján a rendezvénypiac.

Túl van a 2010-es mélypontján a rendezvénypiac, de tavaly nem történt meg a remélt kilábalás, és továbbra is csak lassú fejlődésre lehet számítani – írta hétfői számában a Világgazdaság Szentirmay Lászlóra, a Promo Data Piackutató Kft. ügyvezetőjére hivatkozva. A lap azt írta, az ügyvezető szerint a 2009-es 30 százalékos és 2010-es további 20 százalékos visszaesés után csak lassan indul be a rendezvénypiac, a 2009 előtti állapotot pedig továbbra sem sikerült elérni.

2008-ban a nagyvállalatok fele még azt jelezte, hogy egymillió forintnál többet költ rendezvényekre, tavaly és az idén is már ennek csak harmadát tervezték. A válság előtti években a megkérdezett nagyvállalatok 45 százaléka jelezte valamilyen rendezvény megtartását, az elmúlt években ez 30 százalékra csökkent – olvasható a Világgazdaságban.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik