Gazdaság

A Spar is beszáll az utazási piacra

Több nagy kereskedelmi hálózat után decembertől a Magyarországon érdekeltséggel rendelkező osztrák Spar-csoport is belép az utazási piacra.

A vállalat erre rendszeresített online oldalán évente több mint ezer utat lehet majd lefoglalni. Eddig a Billa, a Lidl, a Hofer, a Merkur és a Zielpunkt indított saját internetes idegenforgalmi foglalórendszert.

A Spar csoport magyarországi konszolidált forgalma tavaly elérte a 397,3 milliárd forintot, ami 6,2 százalékos növekedés az előző évi 374,2 milliárd forinthoz képest – közölte korábban az MTI-vel Feiner Péter, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója.

A Spar-csoport az idén érzékelhető forgalomnövekedés mellett a jelenlegi 14 százalékot meghaladó piaci részesedését 15 százalék körülire akarja emelni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik