Gazdaság

IMA 2008 – Harmadik Interaktív Marketing Konferencia

Az egyre tudatosabb fogyasztók és ügyfelek egyre hatékonyabb formában szerzik be információikat. A hálózati valóság szabályainak ismeretében azonban célzott és hatékony kommunikációt folytathatunk...

Időpont: 2008. május 15.
Helszín:
La Casa de la Música, 1088 Budapest, Vas utca 16.

Jegyárak:

  • A konferencia teljes részvételi díja 2008. április 12-től: 60.000 Ft + áfa
  • Részvételi díj korai jelentkezés esetén, 2008. április 11-ig: 49.000 Ft + áfa

Szervezők:

IMA 2008 – Harmadik Interaktív Marketing Konferencia 1

IMA 2008 – Harmadik Interaktív Marketing Konferencia 2

2008. május 15-én az Arcus és a Sanoma harmadszor rendezi meg az interaktív üzleti kommunikáció legnagyobb hazai rendezvényét, az IMA Konferenciát.

Az esemény részleteiről a hivatalos weboldalon többet megtudhat.

2006-ban még jövő időben beszéltünk, főként az alapvető „interaktív” fogalom köré szerveződött a rendezvény. 2007-ben már a jelenben zajló „fogyasztói forradalom” volt a központi témánk.

Idén az újfajta kommunikáció legfontosabb szervezőelvére, a „hálózati valóságra” (Network Reality) helyezzük a hangsúlyt. Az egyre tudatosabb fogyasztók és ügyfelek egyre hatékonyabb formában szerzik be információikat. A hálózati valóság szabályainak ismeretében az egyirányú, dömpingszerű tömegkommunikációs folyamatokra pazarolt költések helyett célzott és hatékony kommunikációt folytathatunk.

Az IMA2008 meghívott vendégei az újraszerveződő kommunikációs hálózati jelenségek két szintjéről érkeznek: legfelülről és legalulról.

„Legfelül” a globális kommunikációs hálózatok (Omnicom, WPP, IPG, Publicis, Dentsu, Havas) találhatók, melyek sokmilliárd dollár forgalmú csoportokba tömörítik az üzleti kommunikáción világszerte dolgozó ügynökségeket.

„Legalulról” indultak az önszervező hálózati kommunikációs trendek és irányok (blogok, keresők, tartalommegosztók, vírusmechanizmusok, chat-ek, fórumok) melyek egyre jelentősebb fogyasztói döntés-formáló erőt képviselnek.

Meghívott előadóink így a legnagyobb nemzetközi hálózatok interaktív kommunikációért felelős vezetői és a legdinamikusabban növekvő webes irányok legfontosabb képviselői. Előbbiek előadások formájában, utóbbiak gyakorlati workshopok révén mutatják be és adják át nekünk, mi történik fent és lent, hogyan használjuk ki a hálózatokban rejlő erőt.

Azért szervezzük idén – már harmadszorra – ezt az eseményt, hogy tájékozódási pontot nyújtson a megrendelői, az ügynökségi és a média oldaláról érkezők számára egyaránt. Az IMA2008 Budapesten egy napra összehozza fentről és lentről azokat, akiktől mi – középen állók – megtudhatjuk, mi történik egy lassan a feje tetejére álló világban.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik