Gazdaság

Magyar eBusiness-képzés Ungváron

Az oktatás a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) és a Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF) között létrejött szerződés alapján, szervezett pilotprogram keretében vette kezdetét szeptemberben. A képzés három hónapon át, havi két napon keresztül tart majd.

A képzés szervezője – az MÜTF – elsőként vállalta hazánkban, hogy a közgazdaságtan elmélete helyett a gyakorlati üzleti életre helyezi a hangsúlyt, és ezt most a határon túli magyarok számára is elérhetővé szeretné tenni. A szemináriumot dr. Kandikó József, rektor, a MÜTF főigazgatója nyitotta meg, és vezette be a résztvevőket a „XXI. század marketingjébe”.

A szemináriumon Damjanovich Nebojsa, online marketingkommunikációs tanácsadó és tréner ad átfogó képet az internet alapjairól, mutatja be röviden az online marketing lényegét, néhány új vállalati kommunikációs eszközt. A tréner hasznos tanácsokkal segíti a cégeket a website-tervezésben, -kivitelezésben, ügyfélmegszerzésben és ügyfélmegtartásban.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik