Időpont:
2006. május 24., szerda
Részvételi díj:
• máj. 7-ig 32 000 Ft.
• máj. 8-tól 46 000 Ft.
Helyszín:
Grand Hotel Margitsziget, Ybl terem
Szakmai Partner:
A konferencia célja, hogy bemutassa az üzletágban rejlő potenciális és aktuális piaci lehetőségeket, legújabb trendeket, a jövő innovatív fejlődési lehetőségeit. A távközlési, informatikai és média iparágak konvergenciája egyre inkább érezteti hatását a hazai piacon, amely új üzleti modelleket és a megváltozott környezethez illeszkedő szabályozói környezetet igényel. A konferencia képet ad arról, hogy a piac meghatározó szereplői milyen stratégiával próbálják bevételeiket növelni, illetve piacukat újabb szolgáltatáselemekre és technológiákra építve bővíteni. Külföldi előadók segítségével körképet ad a nyugat-európai trendekről, a várható tartalomfogyasztási és infokommunikációs fejlődési irányokról. 10.00 Levezető elnök bevezetője: 10.30 Duo play [szélessávú Internet + hang] 11.00 Panelbeszélgetés: • Héjjas Gábor – igazgató, T-Com 12.00 Ebéd 13.00 Triple play [szélessávú Internet + hang + digitális TV] 13.30 Az IP TV bevezetésének európai tapasztalatai 14.00 Triple play a vezetékes szolgáltatók megmentője? Panelbeszélgetés: 15.30 Quadruple play [mobil multimédia] 16.00 Verseny a hazai mobilszolgáltatók között Panelbeszélgetés: 17.00 Levezető elnök összefoglalója Médiatámogató:
A konferencia elsődleges célközönségét a távközlési, média és a digitális tartalom előállító- ill. terjesztő vállalatok első számú vezetői, innovációs menedzserei, üzletfejlesztési és marketing vezetői jelentik.
09.30 Regisztráció
2-3-4-ple play. Minél több annál jobb? Kinek?
Sugár Mihály – vezető tanácsadó, Bellresearch
• vajon a fogyasztó is ezt akarja?
• hogyan alakul át az üzleti modell?
• hogyan változnak a tartalomfogyasztási szokások?
• melyik technológia lesz a nyerő?
Hang a neten – VoIN [Voice over Internet]
Előadó: Héjjas Gábor – lakossági üzletág igazgató, T-Com
• lehet-e, kell-e versenyezni a Skype, MSN, stb. típusú alkalmazásokkal?
• hogyan változtatja meg a VoIN a telefonálási szokásokat?
• megéri-e a hagyományos vezetékes telefónia mellett szolgáltatni, milyen üzleti modell mentén lehet nyereséges?
VoIP/IP telefon jövője: mekkora üzlet?
• hogyan versenyezhet a vezetékes a mobillal?
• meddig csökkenhetnek még a beszélgetések árai?
• hogyan tarthatók meg a vezetékes előfizetők?
• Mátrai Gábor – igazgató, UPC
• Zsemberi György – vezérigazgató-helyettes, Invitel
• Ifj. Lengyel Tibor – ügyvezető igazgató, TVnet
• Laczkó Tóth Gergely – vezérigazgató, Tele2
Digitális tartalomfogyasztás Magyarországon
Előadó: Záprel Zsolt – marketing vezérigazgató-helyettes, T-Online
• tartalomszolgáltatás hatása a szélessávú internet terjedésére
• szerzői jogok és fájlcserélők csapdájában
• T-Online Téka üzleti sikere
• melyik T marad a 3-ból [T-Com/T-Online/T-Kábel]?
Előadó: Philipp Deibert, Booz Allen Hamilton
• melyek a piacfejlődést meghatározó tényezők, milyen környezetben lehet sikeres a szolgáltatás?
• milyen szabályozói döntések várhatók? Mi lehetséges és mi nem?
• hogyan alakul a kábel és a telco szolgáltatók küzdelme? Min fog eldőlni?
• Európa mely országában és milyen időzítéssel várható további terjedés?
• mikorra és kitől várható integrált, innovatív, nem „1+1+1” szolgáltatás bevezetése?
• milyen új üzleti modellek jöhetnek létre a tartalomfogyasztási és hirdetési piacon? milyen feltételekkel? mi reális és mi nem?
• milyen szabályozói változtatásokra van szükség?
• Záprel Zsolt – marketing vezérigazgató-helyettes, T-Online
• Mátrai Gábor – külkapcsolati igazgató, UPC
• Horváth Pál – ügyvezető igazgató, Actel
• Ifj. Lengyel Tibor – ügyvezető igazgató, TVnet
• Pánczél Andrea – főszerkesztő, TV2
• Pomezanski György – alelnök, Duna TV
• Dr. Rozgonyi Krisztina – tanácstag, NHH
15.00 Kávészünet
A quadruple play és a mobul multimédia nemzetközi trendjei
Előadó: Tom McKeever, consulting director, OVUM
Olvassa el interjúnkat a szakemberrel!
• üzleti modellek: ki kinek a tortáját eszi?
• MVNO-k katalizátor szerepben?
• technológiák versenye: mire elég a 3G és mivel versenyez [mobil vs. wireless]?
• mi ebben a szerepe a vezetékes-mobil konvergenciának?
• meddig invesztálhatnak a mobil szolgáltatók a rendszerekbe és hogyan térül meg?
• milyen tartalmak fogyaszthatók mobilon [nemzetközi tapasztalatok]?
• megváltozik-e a mobilrendszerek pozitív szabályozói diszkriminációja?
• mikor haladja meg a szélessávú penetráció a vezetékesét?
• melyek lehetnek a sikeres mobil multimédia tartalmak?
• hogyan alakulnak át a tartalomfogyasztási szokások [jövővízió]?
• Bodon Ildikó, üzletfejlesztési igazgató-helyettes, T-Mobile
• Hajnal Géza – mobil adat és üzletfejlesztési igazgató, Pannon GSM
• Bányai Tamás – termékmarketing-vezető, Vodafone
• Malcsiner Péter – vezérigazgató, Metacom
• Vidus Ildikó – vezérigazgató, IKO New Media
• Korda Sándor – ügyvezető igazgató, Telefor
Sugár Mihály – vezető tanácsadó, Bellresearch