Gazdaság

Bontsuk a vonalat!

A kommunikációhoz nem kell más csak koncepció

Ez az év sem múlhat el BTL-konferencia nélkül, melyet a Figyelő Konferenciák és az IN-STORE marketing szaklap ismét közösen szervez meg, ám új, tágasabb helyszínen. Tavaly több mint 100 résztvevő érdeklődését keltette fel az esemény, s ez év novemberében is színes, a BTL trendekre - mint például az integrációra, az összetett vonal alatti kampányokra, az alternatív csatornák lehetőségeire, a büdzsék változásaira - irányuló szakmai programot kínálunk az érdeklődőknek.

Szeretettel várjuk mindazokat a megrendelőket, marketing és trade marketing munkatársakat, kiskereskedőket és BTL-piaci szereplőket, akik új ismeretekkel, tényadatokkal szeretnének gazdagodni az eseménymarketing, az eladáshelyi marketing, a gerilla- és vírusmarketing és az ambient média, valamint az új BTL-lehetőségek piacán.

Konferencia dátuma:


2005. november 29. (kedd)

Konferencia ára:
42.000 Ft + 25% ÁFA

Kedvezmények:
3-nál több fő jelentkezése esetén:
32.000 Ft + 25% ÁFA

2005. november 10-ig:
38.000 Ft + 25% ÁFA

Jelentkezési határidő:
2005. november 28. 12 óra

A részvétel lemondását írásban a rendezvény előtt 5 napig fogadjuk el.
Ennek elmulasztása esetén a teljes résztvételi díj számlázásra kerül.

A részvételi díj tartalmazza a dokumentáció, az étkezések, kávé és üdítő költségeit.

Konferencia helyszíne:
Bourbon Rendezvényközpont
1146 Budapest
Ajtósi Dürer sor 19-21.

Autóval érkezőknek behajtás az Abonyi u. 22 felől, ahol korlátozott számú belső parkoló áll rendelkezésre, ill. a környező utcák nem fizetős parkolási övezetnek minősülnek. Tömegközlekedéssel érkezők a Városliget felől az ELTE főbejáratán át is bejuthatnak, ahol ki van táblázva a rendezvényházhoz vezető út.

Tervezett program:

8:00 – 9:00 Regisztráció


9:00 – 9:40 I./a Tények és talányok – kutatás a BTL-piacról
Vállalati és fogyasztói kutatás kifejezetten a BTL-területére a Szonda Ipsos és az IN-STORE marketing együttműködésében.
Előadó: Perjés Tamás médiakutatási igazgató-helyettes / Szonda Ipsos


9.40 – 10.10 I./b Tények és talányok – ahogy a piaci szereplők látják kerekasztal-beszélgetés
Az ATL-BTL költések megítélése a kutatási adatok és az ügynökségek tapasztalatai alapján.
Előadók:
Kiss Csaba ügyvezető igazgató/ Partners JWT
Martényi Zita elnök/ MAKSZ – BTL szekció (HPS Kft./ cégvezető)
Práth Károly marketing igazgató / Createam
Perjés Tamás médiakutatási igazgató-helyettes / Szonda Ipsos


10.10 – 10:30 II. Elképesztő kampány – elképesztő tanulságok
Esettanulmány a Sony Ericsson integrált BTL-kampányáról
Előadó: Pichovszky Domonkos pr-és ügyfélkapcsolati igazgató / Createam BTL-ügynökség

10:30 – 10:45 Kávészünet


10:45 – 11:30 III. Európai alternatívák
BTL-média mix, ahogy ez külföldön működik
Előadó: Max Linder kommunikációs és marketing igazgató / MACtac–Bemis Csoport


11:30 – 12:10 IV. Brandépítés vonal alatt, avagy a TV2 BTL
kommunikációs tevékenysége

Előadó: Várdy Zoltán kereskedelmi igazgató, TV2


12:10 – 13:30 Ebéd


13:30 – 14:15 V. Trendek a vonal alatt – top BTL-költők kerekasztal-beszélgetés
Milyen trendek várhatóak és melyek a legnagyobb anomáliák a BTL-piacon és az integrált kommunikációban a megrendelők szerint a dohányipar, az FMCG- és a telekommunikációs szektor részvételével.
Előadók:
Dr. Nagy Bálint kommunikációs igazgató / Magyar Telekom Csoport
Osztie Andrea brand menedzser / FÁÜ Rt. – Pepsi Cola
Zala Márk horeca menedzser / Imperial Tobacco


14:15 – 14:35 VI. BTL-bakik – kerekasztal-beszélgetés
Hibák, amelyek már megtörténtek, és amelyek a jövőben talán elkerülhetőek. Kerekasztal-beszélgetés az ügynökségi, a kivitelezői és a megrendelői oldal részvételével.
Előadók:
Hajnal Tamás client service director / Human Telex Kft.
Grászli Júlia POP asszisztens menedzser / Unilever Magyarország Kft.
Pőcze Norbert cégvezető / Color Park Design Kft.


14:35 – 14:50 Kávészünet


14:50 – 15:30 VII. Gerilla és vírusmarketing a gyakorlatban
Új BTL-megközelítések egy világmárka alkalmazásában
Előadó: Halász Kata régió marketing igazgató / Coca-Cola Magyarország Szolgáltató


15:30 – 16:00 VIII. Sok(k) vagy kevés – Eladáshelyi koncentráció
Hol az üzletek határa: eladáshelyi marketing egy drogéri lánc szemszögéből
Előadó: Bokor Rita szortiment menedzser / dm-drogerie markt Kft.




Ilyen volt tavaly… Btl konferencia 2004 >>

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik