Gazdaság

26 milliót ér Magyarország kirobbanó sikere

Összesen 26 millió forintot költött a „Magyarország: kirobbanó siker" címmel indított kampányára a Miniszterelnöki Hivatal (MeH). Célja a magyar gazdaság valóságos helyzetének ismertetése volt.

Egy hete szerdán „Magyarország: kirobbanó siker” címmel indított marketingkampányt a Miniszterelnöki Hivatal. Az e hét hétfőn záruló hirdetési kampány először a Népszabadságban, péntektől pedig a többi országos napilapban és a Blikkben, egy egész oldalas hirdetésben jelent meg a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium aláírásával.


A hirdetési akcióval kapcsolatban László Boglár kormányszóvivő a FigyelőNet kérdésére elmondta, hogy a kampányt a MeH közbeszerzési eljáráson szerződött partnere, a Media Edge kommunikációs cég bonyolította le, és 26 millió forintba került.


A kormányszóvivő elmondta, hogy az egész kampány apropóját az ellenzék által a közelmúltban megjelentetett, a valóságnak nem megfelelő gazdasági elemzései adták. László Boglár szerint a hirdetési akció célja az volt, hogy tisztább rálátást biztosítsanak Magyarország versenyképességére és az ország gazdasági megítélésére vonatkozó tényekre.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik