Gazdaság

Nemzetközi díjat alapított a DMSZ

A magyarországi Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) nemzetközi direkt marketing díjat alapít Golden Dove néven.

A Golden Dove a közép-európai térség direkt marketinggel foglalkozó alkotóinak kreativitását hivatott jutalmazni. A Golden Dove díjat azért a kiemelkedő teljesítményért adják, amely a direkt marketing segítségével létrehozható az egyre szabadabbá, nyitottabbá és egységesebbé váló regionális piacon – áll a DMSZ közleményében.

A Golden Dove díjra két kategóriában – Business-to-Business és Business-to-Consumer – lehet nevezni lokális vagy regionális direkt marketing kampányokkal. A nemzetközi szakemberekből álló zsűri mindkét kategóriában három-három díjat – Golden Dove, Silver Dove, Bronze Dove – oszt ki, és további egy-egy különdíj adható a legjobb stratégiáért, a legkreatívabb koncepcióért és megvalósításért, továbbá a legjobb regionális kampányért. Minden ország nevezői közül egy kampány a Golden Dove Best of Country díjban részesül.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik