Tervezett előadások:
8:00 – 9:00 Regisztráció
9:00 – 9:30 Létezik-e még a vonal? – Integráció ATL és BTL között
Csík Klára managing director;
Gálik Ildikó Senior Consultant, InDeed Management Consultancy
9:30 – 10:00 A hűség jutalma – van-e élet a dm után?
Viniczai András ügyvezető igazgató, Café Contact – a Magyar DM Szövetség elnökségi tagja
10:00 – 10:30 Ládaderbitől a repülőkig – esettanulmányok
Kesztyűs Szilvia sport és rendezvény menedzser, Red Bull Hungária Kft.
Pichovszky Domonkos PR és ügyfélkapcsolati igazgató, Createam Concept
10:30 – 11:00 Kávészünet
11:00 – 11:30 Vonal nélkül – Az eredményes ATL és BTL integráció
Várdy Zoltán kereskedelmi igazgató, TV2
Atkári Csaba kutatási igazgató, TNS Hungary
11:30 – 12:00 Szabad-e ötletelni? – Mennyire kreatívok a BTL-aktivitások kereskedői szemmel
Feczkó Beatrix marketing kommunikációs vezető, Csemege-Match Kereskedelmi Rt.
12:00 – 12:30 Mérni vagy nem mérni – in-store tevékenységek hatásának vizsgálata
Emri Andrea RMS Sales Service Manager, ACNielsen
12:30 – 13:00 BTL okosan – Hatékony márkaalapú megoldás
Kollmann Áron ügyvezető igazgató, 2Republic
13:00 – 14:30 Ebéd
14:30 – 15:00 Above the line? Below the line? Online – integrált kommunikáció az internet tükrében
Végvári Imre kreatív igazgató, Mirai Interactive
15:00 – 15:30 Alternatívák kültéren – A járdától a kéményig
Mile Csaba ügyvezető igazgató, OSG Hungary Kft.
15:30 – 16:00 Szünet
16:00 – 17:00 Kerekasztal-beszélgetés – szekciók: Párbeszéd az előadók részvételével, valamint az alábbi meghívott vendégekkel:
1. ATL-BTL aránya – a médiavásárló, a BTL-ügynökség és a megrendelő szemével
Macher Szabolcs ügyvezető igazgató, OMD
Farkas Sándor ügyvezető igazgató, Momentum
2. A promóciós és kivitelezési megrendelések buktatói – beszélgetés a kivitelezők és az ügyfelek között
Kátai Ildikó trade marketing manager, Reckitt Benckiser Kft.
Schwanner Szabolcs ügyfélkapcsolati igazgató, Béflex Kft.
Támogató partnerek: