Gazdaság

Vonalon innen és vonalon túl

A MédiaFigyelő és az IN-STORE marketing közös konferenciáján terítékre kerül a BTL alapú integrált kommunikáció számos részterülete és összefüggése, többek között a trade marketing, az eseménymarketing és a direkt marketing köréből.
Az előadások során szóba kerülnek a legújabb innovatív, egyedi fejlesztések és új mechanizmusok is.








Vonalon innen és vonalon túl 1

Konferencia dátuma:
2004. október 12.

Konferencia ára:
38 000 Ft
+ 25% áfa /fő

Kedvezmények:
2004. szeptember 28-ig:
34.000 Ft + 25% áfa /fő

2004. szeptember 21-ig:
29.000 Ft + 25% áfa /fő

Egy cégtől három vagy annál több jelentkező esetén:
29.000 Ft + 25% áfa /fő

Jelentkezési határidő:
2004. október 08. 12 óra


A részvétel lemondását írásban a rendezvény előtt 5 napig fogadjuk el.

A részvételi díj tartalmazza a dokumentáció, az étkezések, kávé és üdítő költségeit.
Konferencia helyszíne:
Fortuna Hajó Szent István park, alsó rakpart

Szervező partner:

Vonalon innen és vonalon túl 1




Vonalon innen és vonalon túl 3

2004 októberében Ön is találkozhat a reklámtorta néhány ízletes szeletével!

Tervezett előadások:

8:00 – 9:00 Regisztráció

9:00 – 9:30 Létezik-e még a vonal? – Integráció ATL és BTL között
Csík Klára managing director;
Gálik Ildikó Senior Consultant, InDeed Management Consultancy

9:30 – 10:00 A hűség jutalma – van-e élet a dm után?
Viniczai András ügyvezető igazgató, Café Contact – a Magyar DM Szövetség elnökségi tagja

10:00 – 10:30 Ládaderbitől a repülőkig – esettanulmányok
Kesztyűs Szilvia sport és rendezvény menedzser, Red Bull Hungária Kft.
Pichovszky Domonkos PR és ügyfélkapcsolati igazgató, Createam Concept

10:30 – 11:00 Kávészünet

11:00 – 11:30 Vonal nélkül – Az eredményes ATL és BTL integráció
Várdy Zoltán
kereskedelmi igazgató, TV2
Atkári Csaba kutatási igazgató, TNS Hungary

11:30 – 12:00 Szabad-e ötletelni? – Mennyire kreatívok a BTL-aktivitások kereskedői szemmel
Feczkó Beatrix marketing kommunikációs vezető, Csemege-Match Kereskedelmi Rt.

12:00 – 12:30 Mérni vagy nem mérni – in-store tevékenységek hatásának vizsgálata
Emri Andrea RMS Sales Service Manager, ACNielsen

12:30 – 13:00 BTL okosan – Hatékony márkaalapú megoldás
Kollmann Áron ügyvezető igazgató, 2Republic

13:00 – 14:30 Ebéd

14:30 – 15:00 Above the line? Below the line? Online – integrált kommunikáció az internet tükrében
Végvári Imre kreatív igazgató, Mirai Interactive

15:00 – 15:30 Alternatívák kültéren – A járdától a kéményig
Mile Csaba ügyvezető igazgató, OSG Hungary Kft.

15:30 – 16:00 Szünet

16:00 – 17:00 Kerekasztal-beszélgetés – szekciók: Párbeszéd az előadók részvételével, valamint az alábbi meghívott vendégekkel:

1. ATL-BTL aránya – a médiavásárló, a BTL-ügynökség és a megrendelő szemével
Macher Szabolcs ügyvezető igazgató, OMD
Farkas Sándor ügyvezető igazgató, Momentum

2. A promóciós és kivitelezési megrendelések buktatói – beszélgetés a kivitelezők és az ügyfelek között
Kátai Ildikó trade marketing manager, Reckitt Benckiser Kft.
Schwanner Szabolcs ügyfélkapcsolati igazgató, Béflex Kft.


Támogató partnerek:



Vonalon innen és vonalon túl 4





Vonalon innen és vonalon túl 5





Vonalon innen és vonalon túl 6




Vonalon innen és vonalon túl 7




Vonalon innen és vonalon túl 8



Ajánlott videó

Olvasói sztorik