Gazdaság

Vállalati kommunikáció/Corporate communication – Vetélkedés a célcsoportok és a média figyelméért

24.hu
24.hu

2004. 04. 01. 08:00

Az ma már kevés, ha egy vállalat csak a versenytársainál kommunikál hatásosabban és eredményesebben: ahhoz, hogy ténylegesen elérjük a nekünk fontos célcsoportokat, a kommunikációs küzdőtér minden szereplőjénél érdekesebbnek és egyedibbnek kell lennünk. FRISS KÉPEKKEL AZ ESEMÉNYRŐL!!!
De hogyan hívjuk fel magunkra a figyelmet? Hogyan érhetjük el, hogy kommunikációs ötleteink megkapják a szükséges támogatást a vállalaton belül?
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.