Gazdaság

Lélekszabászat

Profizmust, személyességet, diszkréciót ígér S. Hegyi Lucia divattervező és stábja a divattanácsért hozzájuk fordulóknak. Hazánkban a Luan by Lucia Divatház az elsők között ismerte fel egy olyan szolgáltatás igényét, amelyet tőlünk nyugatabbra a legnagyobb természetességgel vesznek igénybe az üzleti élet elfoglalt szereplői, felmérve azt, hogy idő és hozzáértés hiányában a külső megjelenésüket érdemes szakértőre bízni.


Lélekszabászat 1

S. Hegyi Lucia. Érezzük jól magunkat a bőrünkben.

S. Hegyi Lucia “lélekszabásznak” mondja magát, arra utalva, hogy nem egyszerűen csak öltöztetni akar, hanem olyan harmóniát teremteni, amelyben – gyakran felülbírálva az aktuális divatot – a ruháikat viselő ember egyénisége az iránymutató. A személyiségnek, a léleknek kell tükröződni a külsőségekben. A belső értékeket sokszor elrejti egy rosszul szabott öltöny, egy rosszul választott nyakkendő, aktatáska, vagy egy rosszul berendezett iroda – vallja a tervezőnő. Cége immár tizedik éve foglalkozik “menedzser-öltöztetéssel”, megbízóik számára komplett ruhatárat állítanak össze leginkább prémium termékekből, természetesen nem feltétlenül csak saját cikkekből. Mindenre van ajánlatuk, egy különleges óra megszerzésétől, ritkaságnak számító anyagok külföldi behozatalán át egészen az autó kiválasztásáig.

Lucia egyszerre vállalja a pszichológus, a divattervező, a pénztárnok és az anyagbeszerző szerepét, időt, pénzt takarítva meg az ügyfelek számára, egyúttal megajándékozva őket a legfontosabbal: azzal, hogy “jól érezhetik magukat a bőrükben”, jelenjenek meg akár egy üzleti tárgyaláson, fogadáson, vagy a golfpályán. A megjelenésben a legfontosabb az összhang, a hiteles kommunikáció – és persze a minőség.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik