Gazdaság

Minogue-turné – Utcára került

Minogue-turné – Utcára került 1 Megszokhattuk már, hogy olykor a legnagyobb sztárok adják arcukat egy-egy új termékhez: sportolók, filmszínészek, a popbiznisz nagyságai erősítik a gyártó cég marketingcsapatát.#<# Legendás összegért szerződött például annak idején a 007-es ügynököt alakító Pierce Brosnan egy óragyártó "szendvicsemberének", de nem kevés az a 400 millió forintnak megfelelő font sem, amennyit Sir Sean Connery zsebelt be nemrég a következő James Bond filmben szereplő új Skoda-modell, a Superb reklámozásáért. A művészeket persze nem ritkán személyes habitusuk és vonzalmuk is befolyásolja egy-egy ilyen ügylet megkötésekor, tudván persze azt, hogy akár a reklámozandó tárgy is teremthet számukra még nagyobb ismertséget. Feltehetően a fenti szempontok együttesen érvényesültek, amikor minap bejelentették, hogy a Ford új és szexis európai roadsterét – a StreetKa modellt – a popzenei világ egyik legizgalmasabb énekesnője, Kylie Minogue fogja népszerűsíteni. A Ford – amely a megállapodás szerint az egyik főszponzora lesz Kylie április 26-án Cardiff-ban kezdődő, s június 20-án Barcelonában befejeződő 39 napos európai turnéjának – az új modellt 2003 elején szeretné bevezetni a piacra. Earl Hesterberg, a Ford marketingért felelős alelnöke a Plusznak elmondta: új modelljük és Kylie között igen sok azonosság van, legfőképpen, hogy mindketten kicsik és szépek. Bár az ügylet nagyságrendjét titkosan kezelik, Kylie azt azért elárulta, hogy a gyáriak után az elsők között neki bemutatott új modell erős érzelmi függést váltott ki belőle. Noha ugyanezt vele kapcsolatban mi is elmondhatjuk, legnagyobb fájdalmunkra Budapest nem szerepel az európai turné állomásai között.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik