Gazdaság

A honlap-vizsgálat szempontjai

CÉGINFORMÁCIÓ. Az online fogyasztó mennyire bízhat meg a cégben, amellyel kapcsolatba került. Online információk a tulajdonviszonyokról, a tevékenységi körökről, pénzügyi adatokról. Mutat-e a site más szervezetek, iparági testületek illetve hatóságok web-helyeire.

HIRDETÉS ÉS PROMÓCIÓ. A cég termékeinek reklámozása, különös tekintettel a kedvezményekre, árleszállításokra. Tesz-e szert a cég bevételre más, nem kapcsolódó vállalkozások nála elhelyezett reklámjaiból.

TERMÉKISMERTETÉS. Mivel az Interneten a termékek nem tapinthatók, ezért ez a szempont különösen fontos. Részletes információkat kell elhelyezni az árakról, a minőségről

és a teljesítményről.

ONLINE MEGRENDELÉS. Nemcsak a megrendelés lehetősége, hanem annak támogatása, a fogyasztó irányítása, a választási lehetőségek skálája és átláthatósága is szerepelt a szempontok között.

SZÁMLÁZÁS. A fizetés módozatainak lehetőségei, a fizetési határidők egyértelmű jelzése, valamint a biztonsági garanciák.

ELADÁS UTÁNI SZOLGÁLTATÁSOK. A fogyasztók potenciális közösségeinek szervezése, reklamációk kezelése, a fogyasztók személyiségi jogainak védelme, a termékfejlesztések elérhetősége.

HASZNÁLATOT KÖNNYÍTŐ ELJÁRÁSOK. A weblap vonzóságát mérő szempont. Alternatív nyelvek, navigációt segítő alkalmazások, valamint a honlap esztétikai kivitelezése.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik