Gazdaság

ARIEL-RAKÉTA A PROCTERTŐL

admin
admin

1996. 08. 14. 00:00

Új Ariellel jelentkezik a magyar piacon a Procter & Gamble hazai leányvállalata, amely az idén 40 százalékkal akarja növelni eladásait. A cég közlése szerint a Procter magyarországi forgalma meghaladta a 15 milliárd forintot, míg a Dun & Bradstreet céginformációs társaság adatai szerint a Procter kkt.-jának nettó árbevétele 13,5 milliárd volt 1995-ben. A fejlődés mindenesetre a D&B szerint is dinamikus, hiszen közel ötmilliárdos árbevétel-növekedést regisztráltak a Procternél, ami részben nyilván a tavaly meghonosított új márkáknak: a Safeguardnak, a Tempónak és a Secretnek köszönhető. A piacszerzést a Procter & Gamble a korábbiaknál magasabb reklámköltségvetéssel támogatja, amit az is mutat, hogy a cég 1995-ben már a legnagyobb költőnek számított a médiapiacon, és 1996 első félévében is megtartotta ezt a pozícióját.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

A Piramis gameshow díszlete

Újabb furcsaság a TV2-n A Piramisban

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.