Gazdaság

SÚROLÓPOR-MÁRKÁT VETT AZ UNILEVER

Megvásárolta a Dol súrolópor-márkát az Unilever magyarországi leányvállalata. A napokban aláírt megállapodás szerint a multinacionális cég a pilisvörösvári Terranovától megszerezte a Dol háztartási súrolószerek (Hyperdol, Superdol, Extradol) védjegyét, a védjeggyel kapcsolatos teljes szellemi tulajdont, továbbá a termékek gyártásához szükséges berendezéseket. A Terranova átadta az Unilever számára a hazai és külföldi forgalmazás jogát is. A termékek gyártását és csomagolását az Unilever megrendelése alapján továbbra a Terranova végzi, az értékesítést azonban átvette az új tulajdonos. Nagy Zoltán, a Terranova cégvezetője az üzletkötést kommentálva kijelentette: a legutóbbi időkig a hazai piacon szinte egyeduralkodó Dol súrolóporcsalád nem volt stratégiai termékük. Eladásuk az építőanyagokétól jelentősen eltérő forgalmazási formát és kapcsolatrendszert igényelt, ezért a cég vezetése úgy látta: szerencsésebb, ha ezt a háztartásvegyipari ágazatban profi társaságra bízzák.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik