Élet-Stílus

A Kőgazdag Fiatalok egyelőre nagyon érdekli a magyar tévénézőket

tv2
tv2
Annyira, hogy még a konkurencia zászlóshajóját is megszorongatta, sőt, bizonyos napokon leverte.

Hasít a TV2 trash realityje, a Kőgazdag Fiatalok, ugyanis a Nielsen közönségméréseiből az derült ki, hogy „a műsor első hetének öt epizódjából a 18-49-es célcsoportban négy adás is bekerült a hét 50 legnézettebb műsora közé. A realityt ugyanebben a célcsoportban minden hétköznap este többen nézték a fő riválisnál, a hasonló idősávban vetített A mi kis falunknál, amelyből késő esténként ismétléseket ad az RTL. Az RTL sorozata még az ismétléseivel is rendre erős számokat szokott hozni itthon, ezért is számít komoly konkurenciának, bármit is sugároznak vele szemben” – írja a Telex.

A Kőgazdag Fiatalok és a A mi kis falunk közönségarányai 18-49-ben szeptember 18-22. között:

  • Hétfő: Kőgazdag Fiatalok: 19,9% – A mi kis falunk 9,5%
  • Kedd: Kőgazdag Fiatalok: 16,5% – A mi kis falunk 9,3%
  • Szerda: Kőgazdag Fiatalok: 14,2% – A mi kis falunk 10,9%
  • Csütörtök: Kőgazdag Fiatalok: 15% – A mi kis falunk 12%
  • Péntek: Kőgazdag Fiatalok: 18,4% – A mi kis falunk 13,1%

Azt persze hozzá kell tenni, hogy a Nielsen Közönségmérésből kitűnik, a teljes lakosság körében nem annyira népszerű a Kőgazdag Fiatalok sikere: a premierhéten szerdán és csütörtökön többen nézték A mi kis falunk ismétlését.

Kapcsolódó
Kőgazdag Fiatalok: PSG Ogli tíz millió forintos csillárja bánja testőre rúgását
PSG Ogli szerint Papacita a „legrugóképesebb pacek a világon”.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik