Élet-Stílus

Kólás ketchuppal jelentkezik a Pepsi

Az üdítőgyártó marketingcsapatának a névválasztáskor is elgurult a gyógyszere, így nemcsak a termék ízvilága, hanem a neve is különleges.

Közeledik július 4., a függetlenség napja, ami az Egyesült Államokban egyet jelent a tűzijátékban kiteljesedő hatalmas kerti partykkal, és az ünnepi baseballmeccsekkel. A Pepsi vezetői pedig úgy gondolták, nincs is ennél tökéletesebb alkalom arra, hogy bevezessék új terméküket, a kóla ízű ketchupot – számolt be az USA Today.

A #BetterWithPepsi – azaz Pepsivel jobb – elnevezésű kampánykeretében bemutatott különleges ízvilágú termék különleges nevet is kívánt, az üdítőgyártó marketingesei pedig láthatóan apait-anyait beleadtak az ötletelésbe –így megszületett a Pepsi Colachup elnevezésű, ketchup és Pepsi keverékéből összeálló szósz.

Hagyjátok abba a fűszerháborút, itt a vitathatatlan bajnok – a Pepsi Colachup. Édes, sós, és július 4-én a kiválasztott baseballstadionokban kipróbálható. A hot dogok #PepsivelJobbak

– jelentette be a márka Twitter-oldala a limitált terméket, melyet egyelőre csak négy függetlenség napján tartott baseballmeccsen, a Detroit Tigers, a Minnesota Twins, az Arizona Diamondbacks és a New York Yankees stadionjaiban kóstolhatnak meg a hot dogok és a különleges ízek rajongói.

A kampányt az Amerikai Kulináris Intézettel, azaz a Culinary Institute of Americával (CIA) együttműködésben hozta tető alá az üdítőgyártó. „A koncepció egyszerre egyszerű és kreatív” – mondta David Kamen, a CIA tanácsadó részlegének ügyfélélményért felelős igazgatója, aki így jellemezte a kulináris innovációt:

„A Pepsi jellegzetes ízei és vibráló citrusfélék keverékével fokozzák a ketchup világos és fanyar tulajdonságait, ellensúlyozva a hot dog füstösségét.”

Ajánlott videó

Olvasói sztorik