Élet-Stílus

Kannabisz illatú hirdetést tettek egy focimagazinba

Nem olvasót akartak szerezni, elrettentésként kapott helyet a francia újságban.

Kampány indult Franciaországban, amelyben arra hívják fel a figyelmet, hogy milyen veszélyes kábítószer hatása alatt vezetni.

Az országban a közúti halálesetek 21 százalékát okozzák a bedrogozott sofőrök, ezért a Victimes & Citoyens nonprofit szervezet a Fred & Farid Paris reklámügynökséggel karöltve elkészítette “A halál szaga” kampányt, amelynek fő eleme a hirdetés – írja a Kreatív.

Az oldalak a So Foot francia magazin nyomtatott kiadásában jelent meg, itt lehet megnézni.

A hirdetés olyan illatot áraszt, mint a marihuána. Ezt úgy oldották meg, hogy a nyomtatáskor mikrokapszulákat tartalmazó lakkréteget használtak, amelyhez, ha hozzáérünk, fűre emlékeztető illat szabadul fel.

A lap egyik oldalán az olvasható, hogy “A halál szagának megismeréséhez kapard meg a lap hátoldalát!”, míg a másikon egy karambol előtti pillanat képe látható, valamint a figyelmeztetés, hogy  kábítószer hatása alatt senki ne üljön volán mögé.

A szervezet és a marketingügynökség emellett már gondolkozik a kampány folytatásán, amelyben már az alkohol veszélyeire hívnák fel a figyelmet.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik