Élet-Stílus

Egy vásárló követeli a Sainsbury’s egyik steakjének átnevezését

A jelenlegi elnevezést szexistának és nőgyűlölőnek tartja.

Egy vásárló azt követeli a Sainsbury’s angliai áruházlánctól, hogy nevezzék át egyik steakjüket, mert annak jelenlegi neve szexista és nőgyűlölő.

Rose Robinson, a megdöbbentett vásárló értetlenül állt a polcoknál a szóban forgó termék előtt, mely jelenleg „Big Daddy beef rump steak” néven fut (tükörfordításban „Nagy Apuci marha hátszín”).

A 38 éves, háromgyermekes anyuka szerint helytelen és szükségtelen a nemi hovatartozás szerepeltetése élelmiszerek marketingjében, és rengeteg egyéb kifejezést is lehetett volna használni a steak nagy méretének leírására.

Vannak marketingvezetők, akiknek komoly pénzeket fizetnek azért, hogy jó nevet találjanak ki egy terméknek. Nem kell olyannak lennie, ami ennyire negatív, potenciálisan szexista és nőgyűlölő.

– osztotta meg véleményét Robinson a Daily Mail szerint.

Robinson a boltból hazaérve még fenntartotta a lehetőségét annak, hogy talán túlreagálta a helyzetet, így rákeresett a „big daddy” kifejezésre.

Az egyik kifejezés – bocsássák meg, hogy szabadon beszélek –, amely a Google-keresés tetején jelent meg, olyan valakire utalt, aki „jól bánik a farkával”.

A nő az üzletben is felkereste a személyzetet problémájával, valamint írt a Sainsbury’s-nek, de egyelőre nem kapott választ. A közösségi médiában is megosztotta bánatát, hozzátéve: tudja, emiatt sokan Karennek fogják őt keresztelni, de szerinte ő a legkevésbé Karen-szerű ember a környezetében.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik