Élet-Stílus

Kirázza az embereket a hideg a majonézgyártó bejegyzésétől

Többek szerint most túl messzire ment a Hellmann’s.

Az egyik, ha nem a leghíresebb majonézgyártó a Hellmann’s. A cég 100 éves és ma a legeladottabb az Egyesült Államokban. Röviden népszerű, de pár napja sokaknál kicsapta a biztosítékot, és ehhez nem kellett több, mint egy Twitter-poszt.

Majonézt a kávédba. Ennyi, ez a tweet.

A kommentelők teljesen kiakadtak, hogy lehet ilyen undorító párosítást kitalálni, például a pezsgőbe is lehet vizeletet önteni, mégsem isszuk meg, de a Hellmann’s védekezni kezdett, de nem hátra lépett, hanem előre.

Szerintük majonézt rakni a kávéba „kifinomult választékot” jelent,

Az előnyei annak, hogy majonézt raksz a kávéba a következők:

– majonéz van a kávédban

– kávé van a majonézedben

A Hellmann’s bejegyzéseit egyesek szórakoztatónak, mások undorítónak találják, az viszont biztos, kicsit felpörgették az elérésüket a közösségi oldalon. Vélhetően más céljuk nem is volt vele.

A majonézes kávé egyébként nem a Hellmann’s ötlete, pár nappal előttük már elsütötték a főiskolai amerikai foci háza tájékán, de már évekkel ezelőtt is futott egy kört, miután egy amerikai sportújságíró, Jim Salisbury arról írt egy tweetben, hogy egyszer kifogyott a tejszínből, ezért majonézzel helyettesítette.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik