Élet-Stílus

Ötvenegy karton jégkrémet rendelt anyja hitelkártyájával egy négyéves kisfiú

A négyéves Noah Ruiz két kedvenc dolga a világon: a jégkrém és SpongyaBob Kockanadrág. Nem csoda, hogy amikor SpongyaBobos jégkrémre bukkant az interneten, úgy érezte, megszólították.

Bár Noah Ruiznak van egy saját iPad-je, egy nap, amikor a gép nem működött, megkérte az anyját, hogy az ő laptopját használhassa. A háromgyermekes Jennifer Bryantnak éppen sok dolga volt, ezért igent mondott, amit néhány nappal később nagyon megbánt – írja a CNN.

Az első gyanús jel volt, hogy Noah később egész nap az 51-es számot ismételgette, látszólag minden ok nélkül. Jennifer nem tulajdonított különösebb jelentőséget a dolognak, autisztikus spektrumzavarral diagnosztizált a kisfia korábban is ismételgetett szavakat véletlenszerűen.

Nem sokkal később futár érkezett Jennifer nővéréhez, akivel a nő közös Amazon-fiókot használ. A futár három hatalmas, egyenként több mint 30 kilogramm súlyú, azonnali hűtést igénylő kartondobozt kézbesített. A nővére azonnal felhívta Jennifert és megkérdezte, mi ez az egész, de az anyának fogalma sem volt róla, miről beszél.

Miután kinyitották az egyik dobozt, és megnézték az Amazon-fiókjukat, rájöttek, hogy Noah rendelt az anyja hitelkártyájával 51 karton Spongyabobos jégkrémet 2619 dollárért (több mint 770 ezer forintért).

Jennifer azonnal megkereste az Amazon ügyfélszolgálatát, de közölték vele, hogy mivel a jégkrémeket egy harmadik fél forgalmazza, sajnos nem tudják visszavenni. Az anya a hitelkártyáját kibocsájtó céget is kereste, de ők sem tudtak segíteni. A történet mégis szerencsés véget ért.

Jennifer egyik barátja online adománygyűjtést indított a család számára. Egy hét a alatt a jégkrémre elköltött összeg közel tízszerese jött össze. Jennifer azt mondja, a többletpénzt a gyerekek taníttatására fordítja majd.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik