Élet-Stílus

Egy rakás pénzt költött hirdetésekre egy 90 éves amerikai, hogy a netszolgáltatója végre felfigyeljen a panaszaira

Fox29 News
Fox29 News
A Los Angeles-i Aaron M. Epsteinre senki sem mondhatja, hogy ne lenne hűséges fogyasztó: már a hatvanas évek óta előfizetője az AT&T telekommunikációs cég valamelyik szolgáltatásának. Öt éve azonban elégedetlen a vezetékes internete sebességével és mindeddig hiába panaszkodott.

Tízezer dollárt (közel hárommillió forintot) költött a tekintélyes Wall Street Journal című gazdasági lapban megjelenő hirdetésekre egy 90 éves, kaliforniai nyugdíjas, hogy az internetszolgáltatója végre foglalkozzon a panaszával – írja a Fox29. Aaron M. Epstein azt mondja, az összeg minden egyes fillérje jól elköltött pénz volt.

Epstein öt évvel ezelőtt kezdett el elégedetlen lenni az otthoni internete sávszélességével, amikor előfizetett egy filmnéző alkalmazásra. Ritkán tudott ugyanis egy filmet normálisan akadozás nélkül végignézni. Az idős férfi rájött, hogy a problémát az okozza, hogy a szolgáltatója, az AT&T legfeljebb 3,5 Mb/s kínál abban az észak-hollywoodi körzetben, ahol él, de a valós szolgáltatás a legtöbbször ennek a sebességnek is csak a felét éri el. Aztán kiderítette azt is, hogy a szomszédos körzetekben az AT&T 100, a versenytársai pedig akár 200 Mb/s sebességű internetet is gond nélkül szolgáltatnak.

Epstein többször tett panaszt a cégnél, melynek ügyfélszolgálata mindig nagyon udvarias és kedves volt, de aztán nem történt semmi. A 90 éves nyugdíjasnál most telt be a pohár. Fizetett hirdetésekben jelentette meg az AT&T vezérigazgatójának írt nyílt levelét a helyzet tarthatatlanságáról.

A hirdetés február 3-án, reggel jelent meg. Aznap délelőtt 11-kor Epsteint felhívta az AT&T szóvivője, és megígérte, hogy a lehető leggyorsabban orvosolják a problémát. Az első héten aztán nem történt semmi, de az idős férfi azt mondja, egyelőre vár türelmesen.

Miután a hirdetéséről beszámolt a sajtó, Epsteint sokan nevezték őrültnek, és vén hülyének, de azt mondja, őt ez egyáltalán nem érdekli, ha végre megoldódik a gondja. Az újságírók nem csak a férfit, hanem a céget is megkérdezték az ügyről. Hivatalos közleményében az AT&T azt írta, hogy 2019-ig több mint 3 milliárd dollárt költöttek a Los Angeles és környéke hálózatának fejlesztésére, a konkrét ügyről azonban egy szót sem ejtettek.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik