Getty Images (illusztráció)
Élet-Stílus

A légitársaságot hibáztatja, mert a kutyája halálra fagyott a repülőn

Egy nő azt állítja, hogy a légitársaság felelős a kutyája elvesztéséért, ugyanis a raktérben helyezték el az ebet, ahol fagyhalálban pusztult el.

Maria Fernanda Echeverry január 15-én utazott az EasyFly járatán, ahová magával vitte szeretett amerikai bulldogját, Homerot – írta meg a Ladbible bulvárlap.

Repülése után szinte azonnal bekerült a médiába, mert az állat meggyilkolásával vádolta a céget. A légitársaság sem húzta sokáig az időt, egy gyors közleményben reagáltak a nő szavaira. Szerintük nem mutatta be a kutya oltási papírjait, és olyan egyéb dokumentumokat sem, amelyek igazolják, hogy a házikedvenc fizikailag és érzelmileg is készen áll a repülésre. A személyzet ezért a raktárban helyezte el Homerot.

Echeverry ledöbbent, amikor a landoláskor holtan találta a hordozójában kedvencét, elmondása alapján az EasyFly mindenféle magyarázat nélkül, a felelősségvállalást kikerülve adta át neki az elhunyt kutyát.

Úgy kezelték a halott a kutyámat, mintha csak egy tárgy lett volna

-mesélte a gyászoló gazdi.

A néhai kiskedvenc orvosa úgy látja, a repülőgép nem volt alkalmas az amerikai bulldog szállítására, hiszen a raktéri alacsony hőmérséklet hipotermiát és hipoxiát váltott ki nála. A legfőbb ügyészség közölte: vizsgálják az esetet, valamint emlékeztették a közlekedési vállalatokat arra, hogy garantálniuk kell kétlábú és négylábú utasaik testi és lelki biztonságát a földön, a vízben és a levegőben.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.