Élet-Stílus

Ledobta az agyunk a láncot a Burger King japán újításától

Fura hirdetést tett közzé a Burger King japán részlege október 19-én a Twitteren. A képen egy hamburger látszott, melynek a két zsemlefél közötti részét kipixelezték, csak az látszott, hogy valami sárga van a szendvicsben. Ezen kívül csak a szendvics nevét árulták el: Fake Burger, vagyis Hamis Burger. Azóta kiderült, hogy mit takar a név, és furább, mint amire előzetesen bárki gondolt.

Október 23-án a japán Burger King felfedte: a Fake Burger nem más, mint sült krumpli zsemlében. A szendvicsben kétféle szósz van: majonéz, és egy titkos összetevőkkel készülő, marhahúsos raguszerűség – írja a Hype Beast.

A speciálisan a japán piacra készülő Fake Burgert 290 jenért (kb. 855 forintért) lehet megvenni, de aki nagyon szereti a sült krumplit, az kérheti menüben is, 590 jenért (nagyjából 1740 forintért). A Burger King reklámszlogenje szerint: „Hamis, vagy igazi: a titok az ízében rejlik.”

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.