Élet-Stílus koronavírus

A KFC a koronavírus miatt kénytelen megválni a 64 éve használt szlogenjétől

Szomorú nap ez a mai.

„It’s Finger Lickin’ Good” – „Olyan jó, hogy megnyalod utána a tíz ujjad” – ez a kultikus szlogen, amelyet a KFC világszerte 64 éve használ. Habár, ahogy a cég maga is elismeri, a jelenlegi helyzetben arra bátorítani az embereket, hogy nyalják meg az ujjaikat a finom, ropogós csirke elfogyasztása utána, manapság nem tűnik a legjobb ötletnek – így kezdődik a KFC szomorú közleménye, amelyben bejelentik, hogy hosszú idő után dobják az ikonikussá vált szlogenjüket.

Különleges helyzetben vagyunk, van egy ikonikus szlogenünk, ami nem illeszkedik a mostani helyzethez. Miközben ideiglenesen felfüggesztettük a szlogen használatát, biztosak lehetnek abban, hogy azok az ételek, amelyeket az emberek világszerte kedvelnek, nem változnak

– mondta Catherine Tan-Gillespie, a KFC globális marketing igazgatója.

A közlemény végén azt ígérik, hogy a szlogent nem örökre felejtik el, az vissza fog térni, ha elérkezik az idő.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik