Élet-Stílus

Down-szindrómás modellt választott arcának a Gucci Beauty

18 évesen Ellie Goldstein képviseli a márka szépségvonalát.

A Gucci Beauty, azaz a luxusmárka szépségtermékekkel foglalkozó vonala az inkluzivitás nevében a legújabb kampányarcának a Down-szindrómás modellt, Ellie Goldsteint választotta. A márka -elsőként- így próbál meg változtatni a Down-szindrómás személyek alulreprezentáltságát a szépségiparban. Goldsteint a Gucci és az olasz Vogue magazin közös projektje által találták meg, így lett a vonal arca. A kampány célja többek között a társadalmi érzékenyítés volt.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Gucci Beauty Official (@guccibeauty) által megosztott bejegyzés, Jún 18., 2020, időpont: 1:01 (PDT időzóna szerint)

Kiemelt kép: Instagram/@guccibeauty

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.