Élet-Stílus

A koronavírus a KFC-t is térdre kényszerítette

Úgy néz ki, változnak az idők.

A gyorséttermek számára nagyon fontos, hogy legyen egy jó, megjegyezhető, sokat idézhető szlogenjük, ami alapján be lehet azonosítani őket a cégnév kimondása nélkül is. A McDonald’s-nak ilyen az „I’m Lovin’ It”, ami nagyjából annyit tesz: imádom. A KFC-nek legalább ennyire ikonikus jelmondata a Finger-lickin good, amit magyarra nagyjából ínycsiklandónak fordítanak, vagy legalábbis a hazai KFC elég sokat használja ezt a kifejezést szlogenként.

Akárhogy is, a finger-lickin good azt jelenti, hogy „ujjnyalogatóan jó/ízletes”.

Ez a szlogen egyébként rendkívül népszerű volt az elmúlt évtizedekben, ám a mostanában kirobbant koronavírus, mint mindent, ezt a helyzetet is megváltoztatta. Az Egyesült Királyságban a gyorsétterem kénytelen volt szüneteltetni az egyik ujjnyalogatós kampányát, mert az emberek az ujjnyalogatásról már nem a finom rántott csirkére asszociáltak, hanem a vírusra, a fertőzésre és a veszélyre.

Ez a példa tökéletesen mutatja meg, hogy a koronavírus hogyan alakíthatja át a közízlést és ezáltal a reklámpiacot.

The Drum

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.