Élet-Stílus

A LIDL beszólt az IKEA-nak a Facebookon, a buliba aztán beszállt a Kométa és Michelin is

Reklámos poénok, amíg csak a szem ellát.

A LIDL Magyarország Facebook-oldalára felkerült egy húsgolyót ábrázoló fotó a következő leírással:

Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató! Ugye nálatok sem hiányozhat mellé a barna mártás és az áfonyalekvár? ;)

 

Ez már önmagában is elég :’D, de aztán beszállt a buliba a Kométa is, hogy a saját terméküket népszerűsítsék. Mint kiderült, ez még csak a kezdet volt, mert nagyon sok márka, brand és vállalkozás kommentelt még a LIDL képe alá, többek között maga az IKEA is:

Kép: LIDL Magyarország Facebook

A lájkok száma alapján az IKEA szépen visszaverte a támadást, de ki tudja, még kik szállnak be a komment-háborúba.

Szerintetek ki volt a legviccesebb?

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik