A LIDL beszólt az IKEA-nak a Facebookon, a buliba aztán beszállt a Kométa és Michelin is

Reklámos poénok, amíg csak a szem ellát.

A LIDL Magyarország Facebook-oldalára felkerült egy húsgolyót ábrázoló fotó a következő leírással:

Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató! Ugye nálatok sem hiányozhat mellé a barna mártás és az áfonyalekvár? ;)

 

Ez már önmagában is elég :’D, de aztán beszállt a buliba a Kométa is, hogy a saját terméküket népszerűsítsék. Mint kiderült, ez még csak a kezdet volt, mert nagyon sok márka, brand és vállalkozás kommentelt még a LIDL képe alá, többek között maga az IKEA is:

Kép: LIDL Magyarország Facebook

A lájkok száma alapján az IKEA szépen visszaverte a támadást, de ki tudja, még kik szállnak be a komment-háborúba.

Szerintetek ki volt a legviccesebb?

Ajánlott videó mutasd mind

Fű alatt osztja az adófizetői százmilliókat a Magyar Turisztikai Ügynökség

Egyedi döntésekre hivatkozva, nyilvánosan meghirdetett pályázati felhívás nélkül kap pénzt Zoób Kati divattervező, Balatonboglár fideszes önkormányzata vagy éppen egy nagyvállalkozó Kis-Balaton melletti kalandparkja. A Tiborcz István volt üzlettársához köthető bodajki kastély is az eddig titkolt közpénzcsap révén újulhat meg.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.