Élet-Stílus

Halálos fenyegetéseket kapott egy ír család, miután szerepeltek a Lidl reklámjában

Elhagyja Írországot egy család, mert halálos fenyegetéseket kaptak az interneten, miután szerepeltek a Lidl szupermarketlánc reklámjában – írja az Independent című brit lap.

A 33 éves Fiona Ryan, vőlegénye, a 32 éves Jonathan Mathis, és kisfiuk, a 22 hónapos  Jonah szélsőségesek céltáblájává váltak, miután szerepeltek a Lidl kampányában.

Először az összeesküvéselmélet-hívő Gemma O’Doherty tett közzé róluk egy rasszista posztot a Twitteren. A bevándorlásellenes aktivista a Lidl elleni bojkottra szólított fel, mert szerinte a multikulturális családmodell népszerűsítésével, a szupermarketlánc az Írország fehér lakosságának lecserélését célzó titkos terv megvalósítását támogatja.

Bár O’Doherty bejegyzése alatt sokan próbálták megvédeni a Ryan családot, rengeteg gyűlölködő hozzászólás is érkezett. Fiona és Jonathan, akik hét évvel ezelőtt Londonban ismerkedtek meg, először úgy döntöttek, felveszik a kesztyűt. Kampányt indítottak gyűlölet-bűncselekmények, és a közösségi portálok szigorúbb törvényi szabályozásáért. Miután azonban halálos fenyegetéseket is kaptak, úgy döntöttek, inkább elhagyják Írországot, visszaköltöznek Angliába.

Jonathan Mathis, aki Liverpoolban, illetve Cotswoldsben nőtt fel azt mondja, egész életében küzdenie kellett a rasszizmussal, illetve azokkal az emberekkel, akiket csak a gyűlöletük éltet.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik