Élet-Stílus

Piacra dobtak egy tányért, ami arra biztatott, hogy az emberek keveset egyenek – nem lett jó vége

Nem kétséges, hogy jót akartak, de elég bunkóra sikeredett az üzenet.

Igen furcsa megoldással próbálta vásárlóit az egészséges életmód felé terelni az amerikai Mancy’s üzletlánc. A Metro írta meg, hogy az üzeltekben olyan tányérokat kezdtek árulni, melyeket koncentrikus körök segítségével ételadagoknak megfelelően három részre tagoltak.

Ezek alapján

  • a legnagyobb kört a legnagyobb adag ételnek szentelték és a mom jeans felirattal látták el, ami a klasszikus, bő farmernadrágot jelenti;
  • a középső kör és a közepes mennyiségű adag a favourite, vagyis kedvenc farmer feliratot kapta;
  • míg a parányi legkisebb területre a skinny jeanst, vagyis a lehető legszűkebb nadrágot írták.

Nem tudni, hogy a kreatív szakemberek mégis mire számítottak, de a termékre és az üzletláncra azonnal össztűz zúdult. Egy Twitter-felhasználó osztotta meg először a szettről készült képet, feltéve azt a kérdést, hogy lehetne betiltani ezeket a tányérokat mind az 50 államban.

A kritizálók egybehangzóan azt kifogásolták, hogy már így is rengetegen küzdenek étkezési zavarokkal, ez a tányér már csak olaj lenne a tűzre, nem beszélve arról, hogy a feltüntetett ruhadarabok csak méginkább összezavarják a nőket az egészséges testképet illetően.

Egy kommentelő pedig arra világított rá, hogy a tányér legkisebb részén összesen ha elfér két darab csirke nuggets, egy ekkora adagot pedig nem lehet étkezésnek csúfolni.

A botrányos véleményekre hamar reagáltak a cégnél, és ígéretet tettek arra, hogy az összes üzletükből eltávolítják a tányérokat.

Végül pedig itt egy kép arról, hogyan is kellene kinéznie egy ételadagokat beszabályozó tányérnak:

 

Kiemelt kép: Twitter

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik