„2019 az Opelnél egyszerre szól a márka múltjáról és jövőjéről” – mondta Bakai Gergely, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az Opel márkát 1862-ben alapították, és az első autók 1899-ben gurultak le a gyártósorról. Akkor 65 darab autó készült el. Most pedig 120 évvel később, több, mint 70 millió autó gyártása után, a márka villamosítása tartja lázban az Opel fejlesztőit.
2019 első felében mindjárt két elektromos modell is rendelhető lesz: az új Corsa akkumulátoros-villanyautó variánsa, valamint Grandland X SUV, konnektoros hibridként. „Elektromos lesz az Opel! Ezt jelentettük be PACE! vállalati tervünk ismertetésekor, és most már megvalósul“, mondta az Opel vezérigazgatója, Michael Lohscheller.
A rüsselsheimi székhelyű cég természetesen a folyamatos fejlődést tartja szem előtt, így 2020-ra tervezik a Vivaro és a Mokka X villamosított változatait. Bíznak abban, hogy a legendás márkapalettára a Laubfrosch, az Admiral, a Kadett, a Rekord, a Manta, a GT, az Olympia, az Astra vagy éppen a Corsa mellé felkerülnek majd a legújabbak is.
Egy ilyen hatalmas mérföldkő méltó ünneplést igényel, így az Opelnél úgy döntöttek, hogy a vevőkkel együtt szeretnék köszönteni a 120 éves Opelt.
Mi lehetne izgalmasabb, mint egy különkiadás-sorozat?
Számos modell kapható az idén „Jubileumi Best Modell” sorozatban, ahol az alapfelszereltség kibővül az élvonalbeli technikai-, design- és komfort részletekkel.
Hihetetlen ár és minőség, ez most elérhető a Best modellekben.
Az Opel hazánkban is nagyon népszerű autónak számít, a legnagyobb autóparkkal rendelkezik a magyar piacon. Az Opel Magyarország 12.336 eladott autóval, 7,4 százalékos növekedéssel és 7,74 %-os piaci részesedéssel zárta a tavalyi évet.
Az idei évtől pedig Szentgotthárd lesz egyike azoknak a gyáraknak, ahol a PSA 1.2 literes háromhengeres Pure Tech benzines turbo motorját is fogják gyártani.
Nálunk továbbra is az Astra a legnépszerűbb, de a Corsa, a Mokka X, az Insignia, a Crossland X és a Grandland X is nagyon kedvelt a vásárlók körében. Ezek után egyáltalán nem meglepő az az adat, hogy a hazai Opel eladások több, mint 20 százalékát adták a SUV típusok.
A távolabbi tervek szerint 2024-ig minden Opel modellnek lesz elektromos változata.
A 120 éves márka mindig is a fejlődés élharcosa volt, a várható fejlesztések és új termékek révén a jövőben is széles tömegek részére fogja az innovációt elérhetővé tenni.