Élet-Stílus

A brit Vodafone reklámja szó szerint nyitott szájjal szaladt be abba a bizonyos erdőbe

Nyitott szájjal a faszerdőbe.

tartja a mondás, amit akkor szoktak mondani, amikor valaki önként kavarja magát előnytelen helyzetbe.

Nos, pontosan ez történt a brit Vodafone-nal is, akik a legújabb pormójukban olyan dizájnt dolgoztak ki, ami, nos, eléggé félreérthető. Nem is csépeljük a szót, inkább mutatjuk:

Az elképzelés szerint persze senkinek nem kéne péniszeket látnia, de az a helyzet, hogy valójában mindenki azt látja. Legalábbis a nézők nagyon nagy része így van vele.

Szerintetek is félreérthető?

Mirror

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.