„Helló Halál!” – üzente a Coca-Cola

A Coca-Cola legújabb kampányában maori (te reo Māori) nyelven és angolul próbált meg kommunikálni egyszerre Új-Zélandon, és hát nem mondanánk, hogy a legjobban sikerült. Automatáikra azt a feliratot írták, hogy „Kia Ora, Mate”, az első részét maori nyelven (helló), a másodikat angolul (haver). Azonban az egésznek is van értelme az új-zélandi hivatalos nyelven, mégpedig:

Helló Halál!

A Stuffnak a reklámszakember Cas Carter azt nyilatkozta, hogy ebből látszik, a Coca-Cola mennyire nem foglalkozott az utánajárással, vagy hogy legalább egy maorit megkérdezzenek a reklámjukról. Pedig az most globális trend, hogy a nemzetközi vállaltok megpróbálnak reflektálni a helyi kultúrára. „Ha jól csinálják, az csodálatos lehet, ha nem, akkor az egy komoly rizikó” – nyilatkozta.

A kommentelők közben viccesen arról értekeznek, hogy ezzel a sajt halálát jelentette be az üdítőipari cég, esetleg azt, hogy ha iszol a termékeiből, akkor búcsút mondhatsz a fogaid egészségének.

Fotó: Twitter

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.