Eddig soha nem tapasztalt, visszafordíthatatlan mellékhatásoktól szenved a férfi, aki túl sok Viagrát vett be egyszerre

A használati utasítások és intelmek nem azért vannak, hogy nagyjából betartsuk őket, hanem azért, hogy pontosan kövessük az utasításokat. A nem megfelelő mennyiségben szedett gyógyszer ugyanis könnyen veszélyes méreggé válhat.

És amikor azt írjuk, hogy veszélyes, akkor nem viccelünk.

Egy férfi, akinek a nevét érthető okokból nem közlik a híradások, alighanem egy életre megtanulta, hogy ne vegyen be az előírtnál több Viagrát. A 31 éves férfit kórházba kellett szállítani, miután a túl sok kék pirulától látásproblémái lettek.

A beteget vizsgáló orvos, Richard Rosen, New York egyik legjobb retinaspecialistája megállapította, hogy a férfi szeme olyan komolyan károsodott, hogy a látásromlás valószínűleg visszafordíthatatlan.

A Viagra mellékhatásai között ugyan szerepel ez a szélsőséges lehetőség, ám ilyen konkrét esetet még nem sikerült azelőtt regisztrálni.

A férfi az orvosoknak elmondta, hogy nem tudja pontosan megmondani mennyit vett be a gyógyszerből, de az ajánlott adagnál egészen biztosan többet.

Borítókép: Thinkstock

Indy100

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.