Élet-Stílus

A Candy Crush már 5 éve köztünk van, és végre hordhatjuk is

Milyen szép idők is voltak, amikor az ismerősök Facebookon sorra hívtak meg mindenkit, hogy játsszon végre Candy Crusht. Aztán lehetett ellenállni, de egyszer úgyis beadta a derekát az ember, és cukorkákat pakolgatott egymás mellé, amíg csak volt élete.

Aztán vagy fizetett, vagy leállt. Talán örökre, talán nem. 

Még most is nehéz erről beszélni. De a lényeg, hogy már 5 éve, hogy a Candy Crusht piacra dobta a King, és az évfordulót tisztességesen akarták megünnepelni. Sikerült, ugyanis a cég összeállt a híresen túlzó Moschinóval, közösen terveztek cukorkás fürdőruhát, telefontokot és hátizsákot. A kollekciót a Moschino kreatív igazgatója, Jeremy Scott rakta össze, és pár száz dollárért bárki megveheti a Candy Crush cuccokat.

A táskát például 600 dollárért (~190 ezer forint).

King / Moschino

A fürdőruhát pedig 300 dollárért (~88 ezer forint). A férfiak szerencsésebbek, az ő Candy Crushos gatyájuk 50 dollárral kevesebbe kerül.

King / Moschino

A Moschinótól egyébként nem olyan meglepő ez a vonal, ők tervezték a a szuperpraktikus tisztítószer-alakú iPhone-tokot is.

Moschino

(Mashable)

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Fotó: Marjai János / 24.hu
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.